Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

miercuri, 4 noiembrie 2009

Complicatii cap.7 a doua parte





Complicatii



Capitolul 7:Presimtiri



PRIMA PARTE



….



PARTEA A DOUA (Din perspectiva Bellei)



In sfarsit am vorbit cu Edward.Ma ingrijorasem rau de tot...Trebuie sa ma pregatesc de pescuit...hmmm...



Cioc!Cioc!Cioc!



-Sunt Charlie!



-Intra unchiule!



-Esti gata Bells?



-Aaa...nu inca...



-Ok in 10 minute ne gasim la masina,grabeste-te!



-Bine unchiule.



Am bagat nasul in sifonier sa gasesc ceva care sa se potriveasca cu pescuitul...ce ciudat...de obicei nu ma intera cum ma inbrac...Alice dauneaza grav mintii!!...mda...se pare ca este molipsitoare Alice...



Am gasit o pereghe de blugi mai grosi si o bluza cu maneca lunga.Afara nu era chiar frig dar nici cald.Eram in luna Martie,prima luna de primavara.Azi era soare ceea ce ma minuna pentru ca foarte rar,prietenul meu vechi isi face aparitia dupa lupta lui cu norii cenusii.



Coboram scarile cat de repede am putut cand am auzit motorul de la masina unchiului meu.Dupa ce m-am aruncat repede in locul pasagerului mi-am pus centura si nu am vorbit deloc tot timpul.Devenea foarte incomoda linistea :



-Unchiule?



-Hmm??



-Cine mai vine la pescuit?



-Billy si Jacob!



-Jacob?Cine este?



-Fiul lui Billy...nu il mai sti?Te jucai cu el cand erai mica...



-Aaa...da...cred ca imi aduc aminte...



Acestea au fost ultimile noastre cuvinte inainte de a ne da jos din masina.Mergeam spre casa micuta si rosie in spatele lui Charlie.De ce mi se parea cunoscut numele lui...desi nu imi aduc aminte de niciun Jacob...Incantarea si vocea groasa a lui Billy am trezi de la realitate



-Buna prieten!Ce mai faci?



-Bine Billy!Hey,sper ca iti mai aduci aminte de Bella...



-Sigur!Bine ai venit Bella,intra.Jacob este in garaj,o sa vina si el imediat



-Buna Billy!Bine,mersi!



Am intrat in casa micuta si m-am asezat pe un scaun din bucatarie.Usa din spate se tranti si o voce groasa de auzi strigand in timp ce se apropria spre sufragerie.



-Suntem aici Jacob!Bella!



Cand mi-am auzit vocea am tasnit din scaun si m-am apropriat nonsalant spre sufragerie.



-Hey!Buna Bella,nu te-ai schimbat deloc!



O imbratisare calduta ma stranse cu putere.Am tresarit pentru ca ma luase prin surprindere.Dupa ce ma elibera din bratele lui mi-am ridicat capul sa vad cine ma luase asa.Era un baiat brunetel si cu parul facut tepi.Avea o gramada de pachete de muchi.Mi-a picat falca cand am vazut ca avea peste 2 metri in inaltime.Isi puse bratul in jurul umerilor mei si se intoarse spre Charlie si Billy.Amandoi aveau o fata amuzata.M-am incruntat cand mi-am dat seama ca ei radeau de fata pe care o facusem cand il vazusem pe Jacob.Din cate imi aduc aminte era cu un an si jumatate mai mic decat mine.Am incercat sa ma eliberez de sub bratul lui care cantarea o tona.Fara scapare.Mi-am spus eu in minte.



-Deci...mergem?intreba Jacob cu un zambet pe fata.



Am mers pe jos pana pe plaja.Charlie cu Billy mergeau mai repede lasandu-ne pe noi in urma.Am vorbit cu Jacob despre scoala,prieteni,vacante,tot felul de chestii care ne treceau prin minte.De cate ori ma uitam la Jack parea de 20 de ani,cu muchii si cu tunsoarea aceea.Avea un zambet unde nu puteai vedea nicaieri in lumea asta,in arafa de Edward.Iubeam zambetul lui dulce-strengaresc.Ne apropriam de tarm cand deodata am simtit ceva...ceva ce m-a facut sa dau inapoi.Am stat un pic nemiscata inainte sa urc in barca.Cand sa ridic piciorul sa-l pun in barca ,telefonul incepu sa cante in buzunarul meu



M-am intins dupa buzunar sa raspund.Era Alice,exact de ceea ce aveam nevoie...



-Alo,Buna Alice!



-Bella?Esti bine?Unde esti?



-Stai calma Alice,sunt bine.



Ma indepartam de barca plimbandu-ma pe nisipul fin care era sub picioarele mele.



-Bella...am avut o presimtire rea...



-Ok...si de unde sti ca..



-Pentru ca numele tau mi-a venit in minte,a fost primul al care m-am gandit...unde esti?vins a te iau...sa ma asigur ca esti bine...



-Alice...stai calma,nu se intampla nimic,cel putin asa sper,sunt in La Push cu unchiul meu,Billy si Jack,mergem la pescuit...



Alice tacea...nu mai spunea nimic.



-Jack?



-Da,Jacob!Il cunosti?



-Da,oarecum...



-Atunci mai vorbim ,trebuie sa inchid...



-Ok,Pa!



-Pa Alice!



Ma indreptam spre barca.Jack astepta sa urc eu prima asa ca m-am strambat.M-a luat de talie si m-a pus pe barca cu cel mai mic efort posibil.Am ramas socata cand am vazut ca se misca asa de silentios,o face mai bine decat o balerina inascuta.El chicoti ceva apoi dadu drumul la motor.Mergeam de 5 minute cu barca,iar acea senzatie ciudata se agrava,si mai rau,si ami rau pana cand mi-am dat seama cate pericole s-ar putea intampla.Cu greu,picioarele incercau sa se miste spre Jack.M-am asezat langa el apoi am oftat.El si-a pus pana pe talia mea apropriindu-ma de el.Am rasuflat usurata,langa el nimeni nu ma poate rani.



-Am ajuns,spuse Jack intorcandu-se spre Billy.



Ne-am luat fiecare cate o undita si am inceput sa pescuiesc.Prinsesem un peste care din pacate mancase si momeala.M-am ridicat dupa o rezerva dar un val mare de apa veni cu putere si balansa barca.La echilibrul pe care il aveam ma asteptam sa pic in barca lovindu-ma de ceva sau cineva dar se pare ca presimtirea mea s-a adeverit.In 2 secunde eram sub apa rece si ma duceam si ma tot duceam la fund.Nu prea stiam sa inot,ma putea deplasa foarte greu dar nu puteam sta pe loc...ma duceam,si ma tot duceam.Dadeam disperata din maini si picioare si incercam sa ajung la suprafata.In jurul meu era intuneric,abia daca puteai vedea ceva.Am inchis ochii si am incercat iar sa ma ridic la suprafata.DAR IN ZADAR!Trebuia sa o ascult pe Alice...si pe Edward.Ce voi face fara el?Simteam apa rece mangaindu-ma violent pe brate si picioare.Se pare ca venea o furtuna,pentru ca simteam cum ma duc in jos,jos,tot mai jos...DAR CE???Aerul rece de afara imi batu in obraji sgariati de apa inghetata.Multe voci panicate se auzeau.Toate imi erau familiare dar nicuna nu o recunosteam.Eram aproape disparuta de pe acolo.Cred ca am stat ceva vreme inghetata pentru ca acum eram la spital.Simteam bratele calde si musculoasea a le lui Jack,asa credeam eu...



-Ce s-a intamplat cu ea?



Alice era panicata toata.



-Se pare ca a vrut sa inoate,spuse Edward cu o grimasa



-Unde o duci?vocea lui Jack suna nervoasa.



-La Carlise...



-O sa inghete si mai rau lipitoare...



-Taci javra...ea inca nu stie...desteptule!!!vocea lui Alice era tensionata,speriata si nervoasa in acelasi timp.



.....





To Be Continued….



Sorry dar mai am si eu teme si de invatat,mai ales ca acum am multe teste…asa ca o sa merg foarte greu cu fanficurile…stiti ca scriu 2 :D soryy!!spor la citit!

Niciun comentariu: