Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

joi, 26 noiembrie 2009

O lume noua capitolul 6-prima parte


O lume noua


Eu nu mi-am dat seama ca el era ranit pana cand nu am simtit miros de sange.Ma miram ca inca nu lesinam...uram mirosul de sange,acum nu ma mai deranjeaza cu nimic.Ciudat!M-am ridicat de pe Nick si cautand ghiozdanul,se pare ca il pierdusem in timp ce ma izbisem de Lin,pentru a-i bandaja piciorul.Lin marai,ceea ce ma facu sa marai si eu la ea.Ma simteam asa...rebela.Niciodata nu am fost asa ...eram atat de schimbata.


-Nu Lin!Daca vrei sa il omori va trebui sa treci de mine mai intai...


Capitolul 6:Nu se poate asa ceva!!!


Prima parte:


-O,haide Abby nu te mai prosti!urla Lin la mine in timp ce se gandea la un plan de atac.


-Nu este ca ceilalti...este diferit...


-Ce conteaza?Stie prea multe!isi incorda maxilarele apoi deschise gura sa vorbeasca iar:


-Abby,spuse afectata,nu vreau sa ma lupt cu tine...mai bine stai deoparte...


-Nicigand!am urlat cu toti plamanii mei.


Dupa ce mi-am luat ghiozdanul m-am apropriat de Nick,am scos fasa medicinala si am inceput sa-i infasor piciorul stanga,pe care aterizasem eu.


-Au!


-Scuze,nu am vrut!


-Ai grija!!striga Nick.


Pentru inceput am crezut ca se refera la picirul lui.Am putut vedea prin mintea lui Ashley ca Lin se apropria spre mine.M-am ridicat si m-am intors spre Lin


-Stafie idioata si enervanta,o sa te fac terci!am zbierat catre el.


Nick speriat se retrase un pic mai departe de mine.Am intors capul spre el si i-am zambit cald cu pretextul „Nu iti face griji,termin repede!”


-O sa regreti pentru toate!si sari deasupra capului meu.Am fugit in padure crezand ca ea ma va urmari,dar am facut o mare greseala.M-a pacalit!!!Ea isi schimba directia spre Nick.


-Nuuu!!!m-am intors spre Lin sa o dobor dar stiam ca nu o puteam opri,era deja la cativa centimetri de el...nicio sansa...imi pare rau Nick!


Lin il prinse pe Nick de mana,iar apoi stranse cealalta mana libera intr-un pumn dur,il duse in spate pentru a-si lua avant.Am inchis ochii sperand sa pot face ceva sa o opresc si repede,dar in zadar...o imagine imi veni in minte...


Ashley sari in fata loviturii lui Lin si o zdrobi.Nuuu!!!


Alergam cat de repede puteam pana cand am zarit-o pe Lin.Ash se aproprie de ea si ...viziunea mea...a de-de-devenit realitate.Nu imi mai simteam corpul,eram goala pe dinauntru,nu se putea intampla asa ceva!!Am cazut in genunchi doar 10 metri distanta de ei.Lin nu avea sa se dea batuta asa ca m-am imbarbatat si am alergat spre ea.Picaturile sarate care se prelingeau jucause de obrajii mei ajunsera la buze.Aveau gust sarat,dar placut pentru mine.Acele picaturi erau ca o sursa pentru mine.In 5 secunde eram langa Lin.Am luat-o de par si am ridicat-o in sus,am strans tare in pumn mana si lireba si i-am dat ce merita.Am zburat dupa ea incercand sa o prind.S-a izbit de un copac,iar eu peste ea sugrumand-o si rupandu-i mainile,apoi capul.Sangele tasnii prin fata mea.Il priveam cu scarba,zarind cum spiritul pleaca uitandu-se cu ura la mine.


Dupa ce am scapat de resturile corpului ei,ma rog a omului care a fost controlata de idioata aia de fantoma,m-am dus la Ash si la Nick.


Am vazut ca Nick se ocupa de ea.Cand am ajuns langa ei am ramas impietrita.Ashley era intinsa pe jos plina de sange si avea ochii inchisi.Ce a facut fiinta asta sa merita asa ceva?urlam in capul meu.E numai vina mea...numai a mea


-Ashley?Esti bine?Te rog vorbeste cu mine!Spune ceva!


Nimic.Nu spuse nimic.Era numai vina mea!Am luat-o in brate si am tinut-o strans la piept langa inima mea.


-Imi pare rau!Este vina mea!Nu am vrut sa iasa asa!


Lacrimile iar au inceput dansul lor trist pe obrajii mei inaintand spre pamant


-Te iubesc Ash!Nu ma lasa singura!Am nevoie de tine!Te rog..!!spre sfarsit nu mai vorbeam ci sopteam.Am putut vedea ca ochii ei erau umeziti.


Mi-am ridicat privirea si am vazut ca Nick ma privea cu multa afectiune si,intr-un fel, speriat.Nu stiam ce sa-i spun..eram complet cu capul in nori...

Niciun comentariu: