Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

joi, 5 noiembrie 2009

Va rog:D!! si un Anunt!

As dori 2 lucruri mari si importante de la voi.
1)Dupa ce imi cititi fanficul as dori sa imi lasati comentariu ca sa stiu ce parere aveti si sa ma pot corecta:)
2)As dori sa intrati aici http://fan-fic-twilight.blogspot.com/si sa-mi votati fanficul.Il puteti gasi in partea dreapta a blogului,putin mai in jos,sub poza zilei.Acolo va este adresata o intrebare:Care dintre fan-ficion il preferati(sau ceva de genu')?
Acolo aveti enumerate mai multe fanficuri,pe al meu il puteti gasi mai in jos,se numeste Complicatii:D

Eu o sa iau o pauza!:(nu o sa mai scriu/postez cam o saptamana deoarece in week-end sunt plecata in excurie cu scoala,iar in timpul saptamanii trebuie sa-mi invat,am o gramada de teste de dat.La fizica,matematica(geometrie/algebra),romana si chimie...o saptamana minunata dupa parerea mea:(:(((sorry!!!chiar urasc scoala!!imi ocupa tot timpul si nu mai am timp de nimic altceva decat temeX(...I am sorry!Va urez succes la scoala...si va astept cu comentarii:D bune sau rele nu conteaza:)

Niciun comentariu: