Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

luni, 28 septembrie 2009

Complicatii cap.1-Vizita

Capitolul 1: Vizita

Din perspective lui Edward.

Inca o zi,inca o povara pentru mine.Ma schimb de hainele pe care le-am avut peste noapte la vanatoare, apoi imi pun CD cu Debusy si ma arunc in pat cu gandul la ce voi face in seara asta.Cineva ciocani la usa:

-Edward!Stapanul vrea sa te vada!Acum!striga Jane enervata.

Ma dau jos din pat opresc muzica si ies din camera intrebandu-ma ce mai vrea si Aro.

-O!Buna dimineatza!Edward …ezita…am o rugaminte pentru tine!Ai putea sa te duci in vizita pe la Carlise sa vezi ce mai face?Am si un cadoul pentru el!

-Buna dimineatza Stapane!aaa…sigur!

-Bine atunci pregateste-ti lucrurile vei pleca intr-o ora!Drum bun!Aro imi dadu o cutie cu o scrisoare pentru Carlise,apoi am plecat spre camera mea sa-mi pun intr-un ghiozdan muzica si niste haine.Inainte sa plec Aro gandi:Carlise si cu familia lui s-au mutat in alta parte! Ai o harta la Jane!Drum bun!Am dat din cap in semn ca am auzit avertismentul lui si am plecat!

Am preferat sa plec pe jos.Am alergat toata ziua oprindu-ma prin paduri sa mai vanez cate o caprioara care imi ieseau in fata.Am ajuns!Mi-am spus eu in gand ,cand am vazut panoul de la intrarea in orasul Forks.Am cautat prin padure mirosul lui Carlise.Tot drumul ma gandeam daca el va fi tot singur sau o mai avea pe cineva…Abia asteptam sa-l vad…Intr-un fel eram si noi prieteni destul de buni.El era un doctor si un vampir minunat!Da!I-am gasit mirosul! M-am indreptat spre inima padurii.El ma astepta in pragul usii…De unde stie el ca eu urmam sa sosesc acum?cred ca l-a anuntat Aro.

-Buna Edward!era relaxat si bucuros in acelasi timp…langa el aparu’ o fata micutza,cu parul ca abanosul si ascutit ca ariciul,ochii ei erau aurii,pielea ei era alba si fina,era slaba si foarte gratzioasa…si un baiat mare ca un urs cu muschi(mai multi decat am vazut eu vreodata),parul lui era scurt si la fel de negru si carliontzat,de asemenea avea ochii si pielea ca fata de langa el

-Buna seara,Carlise!Ma bucur nespus sa te revad…se pare ca mai ai pe cineva in familie sau ma insel?

-Da Edward!Vreau sa-ti prezint ceilalti membrii:Emmet si Alice!

-Salut!Emmet ridica mana in semn de salut si…pace dupa.

-Buna Edward!vocea ei era ca un clopotel,semana putin cu Jane …ceea ce ma facut sa ma stramb.Pare OK!Din cate vad o sa ne intelegem de minune! Zambi iar apoi se uita la viziuni…WOW!!poate vedea viitorul,super!

M-am concentrate pe mintea lui Emmet el se se gandea numai la glume pe care sa le faca pe seama mea.Amuzant!

Ceva mi-a atras atentia…Alice se gandea la o fata…se pare ca era cea mai buna prietena a ei…era umana dar avea pielea alba si frumoasa aproape ca a noastra,avea ochii caprui,parca ii simteai gustul lor de ciocolata!

-Imi parerau dare u trebuie sa plec!Am o intalnire cu Bella!Mergem la un film!Pa Carlise,Emmet!Ne vedem diseara!ea se gandea la Bella si planurile ei de a merge la film si abia acum realizasem cat de frumoasa era!

-Pa pa!spusesera Emmet si Carlise in acelasi timp.

-Hey fratioare intra nu mai sta afara ca o statuie!si incepuse sa rada.Am intrat in casa…nimic schimbat fata de data trecuta..ooo aproape uitasem de ce venisem aici..

-Aaa..Carlise eu am venit aici sa-ti aduc aces cadou si cu multe urari de bine de la Aro!

-Multumesc Edward!Vrei sa ramai la noi ceva timp?Sa vezi orasul,padurea minutata…avem destule camere! Hmm nu cred ca ar zice ceva stapanul..

-Multumesc mult pentru ospitalitate,Carlise!era ciudat totusi ca ma simteam asa de comfortabil…

-Emmet sti ce ai de facut da?!

-Da Carlise!

-Bine,atunci sedere placuta!

-Merci Carlise!

-Hey Edward esti pregatit sa mergi sa prinzi niste caprioare?bineinteles ca nu se candea la animale ci la fete.Subiect plictisitor.

-Nu multumesc sunt prea periculoase!Mai ales cele roscate!Emmet izbucni in ras si apoi se opri brusc din rasa poi din mers.

-Aici este camera ta!

-Stiam!ii spun eu cu nasul pe sus

-Normal cca stiai ca doar esti magicianul si face un TA-DAA si imi citeste gandurile…iar radea in hohote iar apoi l-am auzit de Carlise urland la el.

Mi-am lasat lucrurile pe pat si apoi am plecat sa ma plimb prin oras.De fapt in padure,poate am noroc si gasesc vreo uma undeva prin sud.Cand m-am intors l-am cautat pe Carlise prin casa,fara sa-l strig, si am vazut in camera de zi un pian negru si mare identic cu cel din Volterra.M-am asezat pe taburet si am inceput sa cant la el.Ii auzeam gandurile lui Emmet ceva legat de visitor ambulant dar nu l-am bagat in seama,iar Carlise era fericit ii placea mult cum cantam…Usa se deschise iar apoi Alice se aseza langa mine pe taburet si incepu sa fredoneze un cantec potrivit cu ritmul clapelor de sub degetele mele.Dupa ce am terminat m-am intors spre ea sa o complimentez dar mirosea dulce ca un om,mai dulce decat un om, si am ramas inlemnit.M-am ridicat de pe scaun si m-am indreptat spre oras…spre mirosul acel dulce….

Buna!sunt Mikyutza si sunt incepatoare…vreau sa va multumesc ca imi cititi fanficul sis per sa va placa..sa imi lasati si mie comm.!!:*:*:*:*

2 comentarii:

Anonim spunea...

soooper idee....fa-te scriitoare :D

Ana&Ana spunea...

Ce frumoss:)
imi place ideea;)
pwp:*