Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

luni, 28 septembrie 2009

O lume noua


O lume noua


Capitolul1:Ce se intampla?


Era dimineata si trebuia sa ma scol din nou devreme pentru a ajunge la scoala.Ma spal pe dinti apoi ma indrept spre camera mea pentru a ma schimba si pregati cartile.Mi-am mancat cerealele la fel ca in fiecare zi…somnambula ca intotdeauna.Ma uit la ceas,era déjà foarte tarziu asa ca mi-am lasat jum din micul-de-jun pe masa.In drum spre scoala m-am intalnit cu Beatrice:


-Buna Beatrice!i-am spus eu cu jumatate de gura aproape adormita


-Buna Anabel!Deci iar nu ai dormit?De ce?Iar ai cosmarul acela idiot?Se intrista si astepta sa ii raspun…


-Da B!Iar am cosmaruri!M-am imbufnat.Dar nu acelasi vis!I-am spus eu inca adormita.


-Ce s-a intamplat?era curioasa,dar ea incera sa ascunda asta


-Pai am visat ca eram singura,nimeni nu ma intelegea si toti se indepartau de mine…nu mai vorbeau cu mine…apoi am inceput sa stau in casa ziua si noaptea sa bantui de una singura!...


-O!asta a fost tot ce a mai zis pe tot drumul spre scoala.


-Dar ai atatia prieteni!Nu se poate asa ceva! Stiam despre ce vorbea dar m-am facut ca nu am inteles..


-Adica toti te credem o prietena adevarata si super de treaba nu are cum sa ramai pur si simplu fara niciun prieten,este dea dreptul ciudat si ..si…jalnic…a fost cel mai jalnic vis ..fara suparare…


-Uite vezi?deja incep sa-mi pierd din cei mai buni prieteni ai mei!Am exclamat eu repede dar tot adormita…stiu ca ma credeti nebuna… Beatrice imi taie propozitia imediat ce si-a dat seam ace vroiam sa-I spun.


-Nici sa nu te gandesti…noi nu te gredem nebuna Anby doar ca este stupid…in afara de visele tale…


-Cosmaruri!am corectato eu repede


-Ma rog!in rest esti absolut super tare ,imi esti cea mai buna prietena, si poti sa-mi spui orice,si daca vrei nu voi spune nimic despre cosmarul tau…


-Nu este in regula.i-am spus eu fara nicio intonatie in voce.Eram in clasa si tocmai intrase profesoara de geografie!


-Ne scuzati doamna profesoara ca am intarziat!am vorbit eu cu B amandoua deodata.


-Intrati domnisoara Beatrice Gold!Domnisoara Anabela Brown va rog sa mergeti in cancelarie pentru a putea vorbi cu doamna directoare!


-Desigur!Ma scuzati!I-am raspuns eu politicos,deoarece este cea mai pretentioasa profesoara din scoala,iar ea dadu din cap in semn de aprobare,ceea ce nu mai era nevoie.


Mergeam de-a lungul culoarului si aveam impresia de déjà-vu.M-am oprit pe loc iar holurile parca se lungisera cu 30 de metri si mi se facu rau.Auzeam pe cineva strigandu-ma din indepartare si mi-am indreptat spatele apoi am ramas intepenita.Am inchis ochii in incercarea de a inchide gura aceea care ma striga.M-am concentrat cat de mult posibil apoi am deschis ochii.Langa mine era doamna Cip,profesoara de romana, care ma zguduia si ma striga panicata.


-Domnisoara Brown va simtiti bine?Va rog vorbiti!Daca nu vorbiti in mimentul acesta ma duc sa o chem. Pe doamna directoare!la ultima amenintare devenise putin autoritara dar era la fel de mult de ingrijorata.


-Ce s-a intamplat?intreb eu mirata.Doamna Cip se uita la mine incruntanduse si apoi era mirata si speriata


-Domnisoara purtati lentile?


-Nu doamna!i-am spus eu taios si mi-am desprins mainile dintre ale ei si m-am dus la baie ca o tornado.Era adevarat!aveam ochii negri si fiorosi nu mai aveam ochii verzi ca iarba ca inainte ,iar parul meu era de un castaniu-roscat, si mai fin decat orice nor, desi ultima data cand m-am uitat in oglinda,adica in dimineata asta, il aveam aproape blond.Am ramas inmarmurita in fata onglinzi,iar langa mine doamna Cip.Nu stiamce sa raspun…


-Aaa..am uitat sa-mi dau aseara lentilele jos doamna Cip va rog s ama scuzati!iar parul…a…a…am vrut o schimbare noua!i-am spus eu cu un zambet fortat si incercand sa o lingusesc.Se uita la mine ca la o cioara alba.


-Si mai devreme…?lasa propozitia neterminata


-Ma durea capul ingrozitor si am inchis ochii incercand sa ma relaxes sperand ca durerea va disparea….am spus eu cu rasuflarea taiata,si chiar era adevarat.


-Cred ca ar trebui sa te duci acasa sa te odihnesti,nu cred ca ai mai dormit in ultimul timp!am dat din cap in semn de aprobare iar apoi se auzi clopotelul de iesire in pauza.


-Cum?ce?deja s-a sunat?am intrebat eu putin cam tare.Toata lumea iesi din clasa .


-Buna Anby!


-Buna Caty!am raspuns eu asteptand sa remarce schimbarile dar tacu din gura spre uimirea mea.


-Buna Ana By!


-Buna Cora!am raspuns eu si iar asteptand dar nimik…cineva ma lovi in spate de 3 ori cu un deget apoi ma intorc usor ca sa nu il-o speri


-Anabela?strigara Eliza,Gina,Beatrice,Hermina,Adin,Ingrid,Alex,Isadora,Alin,Rebeca,Anton,Mike si Roza in cor.M-am speriat.Am zambit usor si m-am uitat la fata fiecaruia


-Da?am intrebat eu ranjind


-Ce ti-ai facut la par?Intreba Beatrice furioasa dea dreptul,de asemenea si aEliza si Gina cele mai bune prietene ale mele.


-Ce ai facut in cancelarie?Salon de infrumusetare?Adin,Alex,Alin,Anton si Mike se uitau la mine cu ochii si gura cascata la parul si ochii,minunati.


-Nu.Am vorbit cu doamna Cip si apoi m-am gandit sa fac o chimbare asa ca am chiulit de la geogra si am fugit la Herculane Salon si …Ta-DAAAA!!am inceput sa strig in gura mare.M-am uitat la Beatrice,eram mai inalta decat ea cu vreo 20 cm,iar de dimineata eram cat ea.M-am speriat si mai tare


-Eu trebuie sa plec!am spus eu mai mult pentru.Nu am simt bine iar doamna Cip imi va motiva absentele.Imi pare rau pa-pa!


M-am uitat in urma la ei sa ii vad.Aveau fata derutata si speriati.nu mi-au rasp asa ca nu am mai asteptat si am mers mai departe.Cand am ajuns acasa nimeni nu era asa ca m-am decis sa fac niste plimbari.Mi-am luat rucsacul si l-am indesat cu niste imbracaminte si am iesit pe usa.Ma gandeam unde m-am putea duce pentru cateva zile.Mi-am adus aminte de matusa mea.Am mers pe jos vreo 2 ore fara oprire pana cand am zarit casa mare si modesta a matusii mele Rafila.M-am gandit sa o sun mai intai dar ce rost mai avea,am ciocanit de 3 ori apoi se auzi niste pasi repezi pe scari pana la usa.


-Da?intreaba matusa mea pana sa scoata capul afara


-Buna matusa Rafila!am spus eu zambindu-I calduros.Era uimita la fel de mult precum colegii mei.I-am zambit si mai mult.


-Anabela?intreba ea nesigura.Am zambit si mai mult aproape radeam in hohote..imi placea cand lumea intreba asa uimiti.


-Da matusa,eu sunt,Anabela!am raspuns mandra.Se albi la fata deschise gura si…

2 comentarii:

Anonim spunea...

de unde ti-a venit si ideea asta...oricum foarte interesant:D

rosemary spunea...

sunt foarte cutioasa sa vad ce a patit:|...adik e mai inalta ca de obicei...parul are o alta culoare....si ochii au o alta nuanta...mi-ai starnit interesulD:D:D