Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

luni, 28 septembrie 2009

complicatii cap2-ciudat

Complicatii

Capitolul 2:Ciudat

Nu stiam ce fac…mirosul ei era asa dulce …ma atragea spre ea… Am intrat in oras si am vazut o casa …din casa aceea venea mirosul acela…ma sui repede pe fereastra de la etaj si privesc inauntru .Acolo era ea cu mirosul ei dulce si dormea…dormea asa frumos si linistita,aproape dorindu-mi sa pot dormi si eu cu ea…am deschis fereastra , iar mirosul ei ma doborara la pamant.M-am uitat la ea cu ochii mari si inflacarati…o parte din mine o vroia pe ea,intreaga…dar cealalta parte ii vroia sangele dulce,simtindu-l pe limba…mi-am sters repede imaginile sangeroase.Nu vroiam sa comit o crima nu tocmai acum sau mai bine zis nu vroiam sa o omor ceva ma tinea pe loc,fara sa ma pot deplasa.Cel mai bine ar fi sa plec de aici cat de curand posibil!Dar nu…o vreau..adica ii vreau sangele!Deodata cineva se furisa pe geam si am simtit cum ma trage afara pe geam cu forta….dupa gandurile pe care le avea mi-am dat seama exact cine era…Alice!

-Ce crezi ca faci domnule Edward?Vrei sa-mi omori cea mai buna prietena si… S-a oprit lasand propozitia neterminata.Am intrat in gandurile ei dar nu puteam vedea nimic,se pare ca Alice stia sa-si tina gandurile departe…dar ceva ii scapa!era o imagine cu mine si Bella la scoala stand de vorba si nu numai …Am incremenit afara sub copacul imens de langa fereastra ei.Alice ma zgudui tare dar nu am bagat-o in seama…M-am concentrat asupra acelei viziuni pana cand…am sarit repede pe geam si m-am dus spre patul Frumoasei Bella si m-am asezat pe marginea ei…era nelinistita,avea un cosmar sigur.Un gest incredibil de necontrolat a fost cand i-am atins obrazut si l-am mangaiat-o usor,apoi cu degetele i-am descretit fruntea,iar aceasta se relaxa.Bella mea dormea linistita in timp ce o mangaiam.Nu-mi dadusem seama pana acum cat de fierbinte era...Alice era langa mine cu ochii calzi si fericiti.

-Edward!Este tarziu,trebuie sa mergem acasa pana nu se ingrijoreaza Carlise!spuse Alice in soapta dar parea putin incordata.Am incercat sa intru in mintea ei si am vazut ca va avea o zi foarte grea ca sa o convinga pe bella sa mearga la cumparaturi!M-am incruntat.Nu ii auzisem vocea frumoasei mele niciodata,dar totusi nu puteam sa aud nimic din partea ei.Am stat si m-am concentrat asupra ei dar nimic.Lucru fustrant…Ce se intampla cu mine?imi pierd puterile?Imi spuneam eu in gand enervat.

-Hey! Eu trebuie sa ajung si la scoala azi in caz ca nu stiai?Vi o data?Gandurile ma distrase din concentrare.

-Bine,vin acum!Hmm…scoala!bleah..m-am stranbat la cuvantul acela.Alice rase.Nu este chiar asa de rea…

-Nu vrei sa vi si tu?intreba ea curioasa.Am dat din umeri apoi ne-am despartit in padure.Totusi nu suna chiar asa de rau mai ales ca o sa invat cu Bella.Da,este o idée buna!Cand am ajuns acasa la Carlise acesta ma intampina cu un Bun venit!era asa vessel,incat puteai intelege Bun venit acasa!Patetic!Emmet veni langa mine si imi dadu un pumn prieteste peste umar si apoi chicoti:

-Credeam ca te-a mancat vreun iepure!apoy incepu sa rada asa zgomotos incat tremurau si geamurile.Dupa 2 min. de ras in continuu Emmet se opri din ras.

-Buna surioara!Se pare ca Edward te-a intercut!Acum nu mai esti vulpita cea rapida!si iar incepu sa rada dar mai controlat putin.

-Da,dar el nu s-a oprit pe drum!spuse ea cu mainile incrucisate.Am fost sa-I pregatesc ghiozdanul lui Edward!Si masina cea noua!Am ramas toti cu gura cascata.Chiar si Carlise care abia intrase in sufragerie.

-Pentru ce ghiozdan si masina surioara?Emmet…tipic pentru el…cred.Edward déjà pleaca?O haide doar nu te-au speriat asa de rau caprioarele alea nu? De data asta am zambit si eu un pic.

-Off Emmet!!Ce minte de furnica ai!Nu,Edward nu pleaca nicaieri!Din contra,va ramane la noi ceva vreme.

-Mergi sit u la scoala???Emmet parea surprins…Chiar ca te-au speriat caprioarele alea…ami degraba cred ca ti-a mancat iepurele mintea…

-Stai linistit Emmet ca nu i-a mancat nimeni creierul …am avut eu grija de asta,il asigura Alice.

-Deci fratioare cand vi la scoala?Emmet parea foarte fericit,aproape prea fericit.

-Maine,cu voi!

-Oooo,super abia astept sa te prezint prietenilor mei!

-Hmm..ok!am spus eu nu prea sigur pe mine.

Emmet deschise gura sa spuna ceva dar Carlise ridica un deget si incepu sa ma intrebe derutata:

2 comentarii:

♥ BelLa ♥ spunea...

iii ce tareee eeee......sa my continui k esti ff buna:X app id meu pisikutza_dolse72

Anonim spunea...

sooper tare....:-):x