Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

miercuri, 30 septembrie 2009

Olume noua capitolul 2


O lume noua


Capitolul 2:Ashley


-Anabela?intreba ea nesigura.Am zambit si mai mult aproape radeam in hohote..imi placea cand lumea intreba asa uimiti.


-Da matusa,eu sunt,Anabela!am raspuns mandra.Se albi la fata deschise gura …


-Te-ai vopsit? intreaba ea curioasa si speriata.Nu stiam ce sa zic,daca minteam se prindea dar daca ii spuneam adevarul va crede ca sunt o nebuna...am inspirit adanc.


-Da Rafi,m-am vopsit..si mi-am pus si lentile!


-O!exclama ea.Intra,scuze ca te-am tinut la usa!


-Nu-I nimic!


-Deci?Cu ce ocazie treci pe aici?m-am incruntat sa par suparata


-Sunt deprimata!ceea ce nu era adevarat…mi-am adus aminte ce soc a avit doamna Cip iar eu nu,pur si simplu am fost calm…mai cala decat mas fi asteptat.


-Ce sa intamplat?intreba ea cu ochii mari si mirati…


-Aa…m-am incurcat nu stiam ce sa-I spun…tocmai am pus punct unei relatii ….am spus eu cu amaraciune in voce desi se simtea ca nu eram chiar asa de supara,ea nu obserava.


-O! Imi pare rau Anby! Daca vrei poti ramane la mine cat vrei.


-Multumesc mult matusa!si vorbeam din toata inima.


Din camera cealalta se auzi un chitait,dar nu am indraznit sa ma uit


-Ce sa auzit?am intrebat eu curioasa si foarte repede,habar nu aveam daca a inteles ce am zis


-Vino!Sa-ti arat ceva. Fata ei era plina de voiosie.Uite!striga ea.


M-am uitat in jos si am vazut 3 pui de catelusi dragalasi.Erau asa de frumosi ca trebuia sa ma tin de spatarul scaunului ca sa nu pic.Doi dintre ei venisera la mine si se urca pe picioare.Unul dintre ei era maroniu deschis,iar celalalt era alb ca neaua.Dupa un minut lung mi-am dat seama ca erau decat 2 catelui.


M-am uitat dupa celalalt.Era intr-un colt uitandu-se la mine cu ochii lui ca niste margele albe.Nu puteam trece de cei 2 catelusi asa ca am incercat sa o ademenesc cu privirea.Ea/el intelese si veni spre mine.Se aseza in fundul si se uita la mine cu ochii intrebatori.I-am dat la o parte pe cei catelusi si m-am dus la cel de-al 3-lea.Se uita direct in ochii mei.Deja ma atasasem de ea,si abia mi-am dat seama ca era alba pe burtica si cu un maro spre portocaliu, de la coada pana la ochi, ca o pelerine.Rafila ma vazu :


-Este fata!Singura fata,in afara de mama ei.


-Este adorabila!O!si incepu sa ma linga.Prin minte imi trecu un nume foarte frumos pe care nu prea l-am intalnit pana acum


-O sa o cheme Ashley!am spus eu cu zambetul pe buze.Buna ASH!spre mirarea mea ei ii placu enorm numele si isi intoarse privirea de la fratii ei si se uita la mine cu ochi caldurosi.


-Daca vrei poti sa o pastrezi.Este foarte cuminte si nu face galagie noaptea.Este mai cuminte decat mama ei. Rase.Apoi se uita la mine cu o fata intrebatoare


-Mersi mult matu!!!!am lasat catelusul jos,cu greu,si m-am aruncat in bratele matusii mele preferate.


-Hai sa-ti desfaci lucrurile draga!imi sopti Rafila.


-Desigur!Stai doar sa o iau si pe Ashley si vin!


Cand am ridicato am simtit ca si cum as tine altceva in mana ,era foarte usoara…prea usoara la cum arata.


Am urcat sus mi-am aruncat ghiozdanele pe jos si m-am dus spre pat unde am inceput sa ma joc cu Ash


-Iti aduc eu ce iti trebuie pentru Ashley,tu stai si joaca-te!


-Mersi!ea plecase imediat pe usa si se intoarse in 5 secunde


-Cu placer draga mea,simte-te ca acasa!


-Multumesc din nou tusa Rafila ca ma lasi sa stau cu tine….totusi asa mai avea o rugaminte la tine..


-Orice!si imi facu cu ochiul.


-Daca suna mama,te rog spune-I ca sunt cu unchiul in Madrid,ok?


Se uita la mine mirata si apoi din cap in sens ca a inteles.Iesi pe usa,inchizando dupa ea


Am rasuflat usurata apoi m-am intors spre Ash.I-am pupacit fruntea timp de un minut apoi cineva batu’ la usa


-Pot sa intru?Sunt Rafila!


-Sigur,intra!usa se deschise larg apoi ea vorbi repede si fara sa respire.Ce sa intamplat?intreb panicata


-A sunat inainte la Dany in Madrid si a intrebat de tine apoi a vrut sa sune la noi dar nu am raspuns,iar dup ace a inchis mama ta a suant Dany si mi-a spus…


-Ce ti-a spus?am intrebat eu curioasa


- Ca dupa ce a vorbit cu mama ta ea a intrat intr-o depresie si a luato razna!Vrea sa sune la politie dar incearca tatal tau sa o convinga sa nu sune dar nu stiu cat o sa mai poata sa o tina…trebuie sa faci ceva Anabela!Suno si spunei ca esti al mine sau ai plecat undeva unde sa stie ca esti,altefel….


-Altfel ce? Am intrebat eu fara sa gandesc.Scuze!nu am vrut sa te intreb asta….


-Ar trebui sa o suni…


-Stiu…am oftat amandoua dupa care ne-am indreptat spre bucatarie unde se afla telefonul.Cand am ajuns,el incepu sa sune.M-am uitat la numar si mi-am dat seama ca era mama.Am ridicat telefonul si am raspuns


-Alo mama,eu sunt,Anabela!trecu cam 5 secunde dupa care vorbi


-Anabela?aceea nu era vocea ei ci a tatei…


-Cine este la telefon draga?A raspuns Aby?mama inca mai era disperata,avea o voce isterica


-Nu mai trage de telefon!urla tata la ea!


-Da-l,acum!!!urla mama de nebuna


-Alo!Anabela?Trebuie sa vorbim urgent intre 4 ochi acum!!!...striga ea nervoasa


-Mama,liniste-te!Nu sunt acasa…sunt la aeroport,astept avionul spre Anglia!...


Se auzi un marait in telefon dupa care incepu’ iar sa urle…


-Nu pleci nicaieri !!se planse ea in telefon.Te rog asteapta-ma!Spune-mi cu ce am gresit?


Nu puteam sa mai vorbesc cu ea…daca ma intalneam cu ea se va speria de mine si …ar intra intr-un soc in care nu ar mai iesi niciodata,m-am uitat la fata matusii dar nu mai era in camera…nu stiam ce sa fac…m-am uitat panicata la Ashley care ma sperie din morti


-Spune-I ca nu a gresit cu nimic!am ramas impietrita dupa care am facut ce mi-a zis fara nicio ezitare


-Mama nu ai gresit cu nimic!uite avionul meu trebuie sa decoleze!vorbim cand ma cobor din avion!te pup sit e iubesc!I-am inchis telefonul fara sa astept un raspuns


-Ai fost foarte dura!vocea matusii Rafina suna ca o acuzatie fara iertare


-Nu puteam sa scat de decat in felul acesta! Imi pare rau!mi-am lasat capul in jos apoi m-am lungit pe pat.


-Vrei sa vorbim?ma intreba ea calm


-Nu!Sunt bine!O sa ies in seara asta cu Anddrada!Te superi?


-Nu!Sigur ca nu,doar sa nu stai pana dimineata ok?


-Bine!si m-am dus sa o pup pe obraz.


Era 17:20 iar eu nu am desfacut ghiozdanele.Am intrat in baie cu un prosop si niste haine,apoi am facut baie.Am sunato pe ANDREEA


-Buna Andreea!Sunt Anabela.


-Buna Aby!Ce mai faci?cum este pe la tine vremea?am stat sa ma gandesc si apoi i-am raspuns


-Pai la fel ca a ta!am zambit,iar ea imi auzi ranjetul din cuvinte


-Interesant…unde vrei sa mergem?intreba ea curioasa


-Pai am nevoie urgent dehaine!


-O!!SUPER!!urla ea in telefon.Vin sa te iau in 20 min


-Ok!am inchis telefonul apoi m-am dus spre Ashley care voria sa-mi comunice ceva


-Hey!te gandesti sa ma lasi acasa?si facu o fata la care nu puteai rezista.deci era adevarat…chiar vorbeam cu o catea…


-Unde sunt bateriile?ca sa stiu sa te opresc o data,mi-am spus eu in gand


-Nu am baterii,doar sunt un spirit nu?


Am cascat ochii mari si am intrebato clar si raspicat


-S.P.I.R.I.T.?am inghitit sec. Ash zambi dupa care vorbi iar…:


2 comentarii:

Ralukutza spunea...

Abia astept continuarea!!!!Succes in continuare:)

rosemary spunea...

ce mah?...poate vorbi cu cateii?...si yo vreau:)bestial capitolul