Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

miercuri, 30 septembrie 2009

Complicatii cap.3

Capitolul 3:Mutarea

-Adica vrei sa pleci din familia Volturi?intreba Carlise uimit?De ce?

-Pai as vrea in primul rand sa-mi gasesc o casa in acest orasel mladios!Apoi vreau sa ma inscriu la o scoala sis a-mi traiesc restul eternitatii ca un adolescent!Carlise si Emmet ramasesera si mai uimiti…aproape eram sac red ca au intrat in stare de soc dar Carlise isi drese glasul pregatit sa spuna ceva…bineinteles déjà stiam ce urma sa spuna dar l-am lasat sa vorbeasca.

-Edward din moment ce vrei sa pleci din Volterra si sa te muti in Forks,nu vrei sa stai cu noi?este destul loc,iar noi chiar ne bucuram de prezenta ta!Deci ce zici?

-Nu stiu ce sa zic Carlise.Multumesc dar…

-Nu te mai strofoca Edward si du-te si imbraca-te !Aro o sa te sune in 10 min si trebuie sa-I dai raportul apoi trebuie sa te duci in Volterra sis a-I spui ca vrei sa pleci din Italia!Desigur va incerca sa te convinga sa ramai,sorry dar de aici nu mai vad nimic!Am ramas uimit.

-Te asteptam Edward.Usile acestei case vor fi mereu deschise pentru tine orice ar fi,imi esti ca un fiu.

Am stat 1 min sa ma lamuresc.

-Multumesc mult Carlise!Iti raman dator pe eternitate!

-Nu ai pentru ce Edward!

-Ti-am cumparat niste haine noi sunt déjà in valiza si iPod-ul tau este tot in rucsac.A..si erams a uit de masina!TI-am luat o masina noua!

Ce?era nebuna?masina noua?Doamne!!!Dar curiozitatea ma facu disperat!

-Este un Volvo!spuse ea inainte s arostesc intrebarea.

-Multumesc mult dar sincer nu trebuia!

-Cu placere!apoi un chicot iesi din gura lui Emmet ceva de genu’ daca nu ii ia masina noua o arunca de pe stanca pe cea veche,nu conteaza.SA AI GRIJA MARE DE EA!!Incepu Alice sa strige la mine mai mult ca sa ma trezeasca din acest vis.

Mi-am scuturat capul repede pentru a ma dezmeticii apoi am inceput sa ma urc scarile omeneste(adica foarte incet).

-Daca nu iti place Volvo-ul mi-l poti da mie!striga Emmet in urma mea.

-Nu o sa vezi asa ceva Emmet!striga Alice amenintadu-l furioasa!mi-am inabusit un ras uitandu-ma prin minte lui Emmet la fata respingatoare a lui Alice.

Imi iau ghiozdanul pregatit de Alice apoi pe birou zares niste chei cu un biletel:

Draga Edward,

Aceste sunt cheile de la Volv-ul tau.Sper sa-ti placa,daca nu te duci singur si o returnezi!

Iar banii raman tot ai mei clar???asa ca ar fi bines a-ti placa!

Alice.

Am luat cheile si m-am indreptat spre garaj.acolo era déjà Alice,Emmet si Carlise.

Drum bun fiule!gandi Carlise

Hei fratioare ai grija la caprioare bine?Emmet incerca sa fie glume dar nu prea i-a iesit asa ca am zambit discret.

-Pa Pa!Ai grija da?o si apropo o sa zgarii masina de portile castelului la intoarcere!asa ca evita sa intri cu masina printre porti.Da?

-Care porti?Nu stiu sigur!cred ca cele de la intrare in curtea castelului!Gandi Alice putin cam suparata.

-Pa Pa!Le-am spus eu la toti !

M-am urcat in Volvo-ul facut cadou de la ALICE de Bun venit in familie dupa cum zice ea .

Recunosc ca se pricepe si la masini dar nu la fel ca la imbracaminte.Masina torcea ca o pisicuta care statea in poala bunicutei care de asemenea torcea lana.Tot drumul m-am gandit ce sa-i spun lui Aro,dar mai mult m-am gandit la Bella,FRUMOASA MEA BELLA.Ochii ei ciocolatii din viziunile lui Alice erau asa de calmi si prietenosi si puteai sa-i citesti cu usurinta,fata ei alba ca neaua si parul acela cu nuante de roscat…

-Bine ai revenit Edward!vocea Giannei ma trezi din visare.

-Mersi!am spus eu politicos pentru ultima oara cu ea!Aro este in birou?

-Da!Oare este ceva important?hmm..ciudat…nu prea pare in apele lui…ups..scuze Edward!

I-am zambit discret apoi mi-ai vazut de drum!Mi-am lasat masina in afara castelului ca sa nu o supar pe noua mea surioara.Am mers pana in culoarul camerelor si m-am oprin la usa biroului lui Aro.Am ciocanit de 3 ori apoi vocea lui rasana in intregul hol.

-Intra Edward!Am intrat inauntru,iar el era incruntat si era cam suparat.

-Edward daca este important spune repede ca am multa treaba dupa cum vezi,daca nu las-o pe alta data!Deci i-ai dat cadoul lui Carlise si i-ai trimis si salutarile mele?

-Da!a fost raspunsul la toate intrebarile lui.

-Bine,atunci spune ce este Edward.

-Aro…eu vreau sa plec din Italia!I-am spus eu scurt si la obiect

Cum sa pleci?de ce?nu iti place aici?ce nu iti convine spune-mi!Gandurile lui erau panicate ca pierdea pe cineva cu,calitati extraordinare.

-Imi place aici Aro si promit sa vin sa te vizitez cat de curand!Doar ca eu as vrea sa traiesc ca un adolescent normal.Cu problem de adolescent cum ar fi scoala,prietenia etc.

Ramase tacut,trist si uimit in acelasi timp.M-am uitat la el si avea o fata senina!

-Edward sti ca poti sa pleci cand vrei nu esti obligat sa stai aici pe viata…sis a sti ca esti bine venit oricand!Te rog spune-mi ceva!Unde o sa stai?

-In Wagshington!I-am raspuns eu calm fara pic de intonatie.Sau poate in Alaska.Nu am un loc sigur.

-Bine Edward,esti liber sa faci ce vrei!si noi te mai asteptam in vizita!

Am condus foarte rapid spre casa incercand sa nu zgarii masina de dragul lui Alice!Abia asteptam sa ma mut cu familia ema noua.Dar cel mai mult asteptam sa o revad si sa o cunosc pe Bella.Cand am ajuns in noua mea casa Alice sari in brate de bucurie si sopti:
-Ma bucur asa de mult ca nu ai zgariat masina!m-am incruntat apoi ea se indeparta de mine si schita un zambet diabolica.Am glumit fratioare!Ce usor te pot pacali,dar totusi depun mai mul effort la tine decat la Emm!Apoi zambi,iar eu i-am raspuns la zambet.Te-am inscris déjà la scoala,maine va fi prima ta zi…si daca vrei iti fac cunostinta cu Bella!i-am zambit.A 2-a zi la scoala mi-a facut cunostinta cu Bella iar aceasta se facuse in obraji de un roz trandafiriu,dar dupa aceea i-am simtit si mai mult mirosul ei dulce si m-am incolrdat si am ramas stana-de-piatra speriat sa nu o ran esc dar ea se aproprie mai mult de mine pana cand…..

Niciun comentariu: