Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

marți, 20 octombrie 2009

Complicatii cap.5

Complicatii

Capitolul 5:Lucruri noi!

Ma apropriam de casa Bellei.Deja ii simteam mirosul dulce ca mierea.Cand am ajuns in copacul de langa fereastra ei am incercat sa ma uit dupa ea.Statea la calculator si vorbea cu prietenele ei.Dupa o ora ea a inceput sa-si pregateasca ghiozdanul pentru a doua zi.Dupa ce s-a schimbat s-a asezat pe pat in timp ce cauta Ipod-ul pe sub pat,apoi a dat drumul la muzica si a inceput sa scrie intr-un caietel micutz cu un lacatel,care se afla sub noptiera.Avea un scris elegant dar putin labartat.Incepuse sa scrie despre intamplarile pe care le-a avut in ultimile 3 zile si apoi inainte de a inchide caietul a stat putin pe gaduri si a inceput iar sa scrie.S-a ridicat din pat si s-a intins dupa un pix colorat cu gel.A inceput sa scrie mare „Noul coleg”.In continuare scria tot cu pixul colorat....scria despre mine...scria despre ochii mei care la inceput au fost negrii iar acum ii am ca mierea.Mai scria ca sunt cel mai frumos baiat si ca am un suflet bun.M-am incruntat cand am vazut ca ea credeam ca am un suflet bun...

S-a uitat la ceas si apoi a inchis bine caietelul cu lacatul si l-a ascuns sub noptiera de langa patul ei.Muzica inca mergea.A dat volumul mai incet si si apoi a bagat Ipod-ul sub perna.stateam si o vegheam din copacul de langa fereastra ei pana cand am realizat ca era pe marginea patului...Nu stiam ce sa fac ...daca ma duceam la ea riscam foarte mult....asa daca o las sa pice din pat se va rani...

Era pe cale sa pice pana cand picioarele mele au luat-o la goana spre ea sa o prinda.Am intrat la ea in camera intr-o secunda si am prins-o inainte de a se lovi cu capul de podea.Am pus-o pe pat am invelit-o si apoi i-am luat Ipod-ul si i l-am inchis.Ma uitam la ea cum dormea,dorindu-mi iar sa pot dormi si eu.Dupa vreo 10 secunde mi-am dat seama ca eram la 1 metru distanta de ea iar mirosul ei era prin toata camera atacandu-ma fara mila.Am scos capul pe geam si am luat o gura de aer,apoi m-am apropriat de Bella sa-i soptesc Noapte Buna!

Am iesit pe geam si l-am inchis in urma mea.Ma uitam al ea si injurand scartaitul geamului cacre aproape o trezi.

Tzzzrrr!!!Tzzzrrr!!!Telefonul meu suna in disperare in timp ce il cautam.Era Alice.

-Ce s-a intamplat Alice?

-Trebuie sa vorbim....si sa mergem la vanatoare.vocea ei era indiferenta.

-Bine!Ne vedem in 10 minute in poenita.

-Bine!Pa!

Am inchis telefonul dupa care mi-am aruncat privirea inca o data al Bella mea.Inca dormea.Alergam prin padure incercand sa ajung inaintea lui Alice.Cand am ajuns in poienitza ea era deja acolo.

-Ce s-a intamplat?am intrebat-o eu pirdut in ganduri

-Vreau sa vorbim,este vorba despre Bella.

Vocea ei era serioasa si ma cam speriase putin asa ca mi-am indepartat orice gand ca sa fiu atent la ea.

-Am vazut tot!

-Ce ai vazut?

-Pe tine si pe Bella.Te-am vazut cand te-ai dus la ea si ce ai facut...si vad si mai departe....

Cautam prin gandurile ei si apoi am zarit-o pe Bella tinandu-se cu cineva de mana.Era din spate poza asa ca nu prea mi-am dat seama cine era.Am mai cautat un pic si am vazut ca eu eram cel care o tinea de mana.Eram incantat.Deci ea va vrea sa fie cu mine!Eram asa de fericit ca imi venea sa o strang pe Alice in brate pana ma saturam.

-Se face tarziu ami bine vanam ceva inainte de scoala.

-Ok!Nici o problema.cautam caprioare dar se pare ca o puma cam ghinionista a fost descoperita asa ca am urmarit-o iar apoi m-am jucact cu ea putin.Nu avea acelasi gust dar era mai bine decat deloc.Dupa ce am terminat m-am intors in poienita sa o astept pe Alice.Ea veni dupa 10 minute si am mers impreuna acasa.Mi-am facut ghiozdanul si m-am indreptat spre Volvo-ul meu,pana cand Alice incepu sa tipe din casa:

-Sa nu cuumva sa pleci fara mine ca altfel ...

-Altfel ce?

-Altfel ramai fara masina!se auzi rasul din glasul ei iar eu nu am puteam abtine...dar Carlise ne intrerupse pe amandoi

-Alice!Termina....sti ca este masina lui acum...!

-Ce????

-Promit ca o sa-ti cumpar o masina noua Alice!am vorbit mai mult pt mine,dar stiam ca ma va auzi, ca sa o linistesc.

-Ai promis!!!!!

-Ok!

Pe drum am fost linistiti amandoi si nu a vorbit nimeni.Emmet a refuzat sa vina cu noi asa ca a luat-o pe jos.Abia asteptam s avina pauza de masa ca sa pot vorbi air cu Frumoasa Mea!

Niciun comentariu: