Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

sâmbătă, 31 octombrie 2009

O lume noua cap.5

O lume noua

Capitolul 5:Puteri imposibile

Mergeam grabita spre casa sa aflu ce se intampla.Eram putin speriata dar incercam sa ma linistesc in timp ce alergam spre microbuzul care urma sa ma duca inapoi in orasul meu.Nu mi-am dat seama doar cand mi-am revenit in fire,si am inceput sa observ cum treceam pe langa copaci.Eram deja in microbuz?Ma intrebam in timp ce microbuzul incetinea si incetinea...pana cand mi-am dat seama ca defapt eu alergam foarte repede.Am stat pe ganduri si am zis ca era doar o iluzie ...am inceput sa alerg,constienta,din nou.Era adevarat puteam alerga cu 100km/h ...nu aveam nicio problema.M-am oprit brusc si aveam impresia ca ceva urma sa se intample.Am stat acolo si am asteptat ca acea senzatie sa imi treaca...dar nu imi trecea,din contra,o simteam mai rau...Mai bine ai pleca!O voce ma ingrozeste si ma face sa tresar.

-Cine esti?am intrebat cu vocea treburanda.

-Cred ca ai uitat de mine nu?

-Ce?Unde esti?Cum adica...?nu am termiat intrebarea ca cineva ma trase de gluga hanoracului.

-Aaa!!am inceput sa tip.

-Sunt Ashley!Ai uitat de mine nu-i asa?

-A!Da,scuze!Ce cauti in ghiozdan?

-Pai daca nu ma puneam eu in ghiozdan pun pariu ca ma uitai la Rafila...

-A,da,scuze,...sunt foarte stresata...nici macar nu mai stiu pe ce planeta suntem...

-Suntem pe Terra!ma anunta Ash razand in hohote.

-Nu este de ras!Nici macar nu stiu ce se intapla cu mine...de ce eu?cine sunt eu?ce sunt eu?....stiu...sunt o ciudata...

-Nu este adevarat!Esti o persoana cu suflet si foarte speciala si...valoroasa...o sa afli in curand,iar tu ar trebui sa te feresti cat mai mult de acele persoane care iti cam fac vizite...

-Cine sunt ele?De unde ma cunosc?am intrebat pe o voce rece

-Sunt ceea ce esti si tu...doar ca tu esti de 5 ori mai puternica decat ele toate la un loc...ei bine...eu am fost trimisa aici special pentru a avea grija de tine...vezi tu eu sunt un sunt spirit,nimic mai mult sau mai putin...nu apuca sa termine ca cineva aparu din padurea de langa sosea ...erau cam vreo 5 persoane.

-Hey gagica!striga unul dintre ei.am tresarit si m-am uitat la ei cu ochii speriati,apoi mi-am adus aminte despre ce mi-a spus Ash,mi-am pus o fata funny si am intrat in jocul lor.

-De cand barbatii se imbata dimineata?intreb eu cu o grimasa.

-Este pranz gagica!sari unul mic,mai mic decat mine de inaltime.

-Ok!Atunci am plecat ma asteapta bunicutza...iar pe voi va asteapta lupul din padure!dupa ce mi-am dat seama ce am spus am vazut ca in spatele lor chiar era un lup,m-am speriat.Stai calma...este o prietena...

-Ce?Ash..nu mai intra in mintea mea,m-am rastit la ea.barbatii se uitau la mine si la Ashley ca la niste extraterestri.am zambit la ei apoi la lupoaica din fata mea.

Lupoaica sari peste o groapa apoi se apropria de badaranii astia nu pasi ushori si era in pozitie de atac,eu inca zambeam.Barbatii se uitau nedumeriti ba la mine ba la lupoaica.Dupa aceea un alt barbat,mai degraba baiat...cred ca avea vreo 18-19 ani...a cascat gura mare si se uita la mine cu o privire rugatoare,speriata si impresionata

-Cum!?Ce!?Cine esti tu?Ce esti tu?intreba baiatul de 18-19ani.M-am speriat apoi ma concentram pe gandurile mele si imi doaream foarte mult sa aud si gandurile lui......

Nu-mi vine sa cred!!!Ce este ea?Ce creatura o fi si fata asta...

Mi-am marit ochii cat cepele!Ash imi vazu fata si incerca sa imi intre si ea in minte,dar eu nu vroia.

-Hei!Lasa-ma sa ma uit putin te rog!

-Ce?

-Nu pot intra in mintea ta!

Ce?Nu putea...?Adica...hmm...stai sa mai incerc inca o data.Imi doresc ca acel baiat mai tanar sa nu mai fie beat iar barbatii sa stea in genunchi cerandu-mi iertare...

Baiatul cazu pe pamatul rece si putin ud de la roua de dimineata dupa care scutura din cap.Se uita la mine cu o fata fascinata.

-Te rog iarta-ne!Pentru nesabuinta mea,a lor!Te rugam!iar toti barbatii in afara de baiatul,pe care il chema Nick Oswald,acela care inca se uita la mine fara sa clipeasca.

-Trebuie omorat!Stie prea multe!Spuse Lin(lupoaica)cu o voce rece.M-am crispat.Nu parea un baiat rau...as vrea sa-i vad viitorul doar eu...

In timp ce stateam cu ochii la cer iar barbatii inca erau la picoarele mele rugandu-ma indurare,nu ii bagam in seama...eram prea derutata de ce vedeam.

Mi se facu mila de baiat.Era un baiat bun,invata foarte bine,canta la pian(chiar preda lectii)si scria.El fusese obligat de tatal,unchiul si varul lui sa bea...m-am enervat si am indepartat imaginile gand ii bagau pe gat toate sticlele de wisky.Mi-am indreptat privirea,rece si crispata,spre cei 3(tatal,unchiul si varul lui).Ei inghetasera,Vroiam sa ii distrug si sa ii rup fasii...dar nu puteam,pentru ca ii raneam inima baiatului asa ca mai bine le dau o lectie pe care sa nu o uite niciodata.

-Voi 3!Ridicati-va!ACUM!am urlat la ei pana s-au ridicat.

Imi doresc ca acesti oameni sa nu ii mai dea lui Nick niciodata sa bea,iar acum sa nu mai fie niciunul baut.Am asteptat ca toti sa se dezmeticeasca.

-Daca ii mai da-ti acestui baiat de baut sa zis cu voi!Ati inteles?!am inceput sa urlu la ei si mai tare.

-Dar cine esti tu sa ne spui noua ce sa facem?intreba varul lui Nick care nu parea sa aiba mai mult de 25 de ani.Mi-am incretit fruntea si ma uitam la el urat.El se enerva si veni spre mine...

-Daca nu ramai unde esti o sa te faca bucatele,iar eu o sa o ajut...desi nu cred ca are nevoie....

Varul lui se opri,isi puse un zambet malefic dupa care mai facu un pas,apoi pe al doilea si erau doar cativa centimetri care ne desparteau.Se uita la mine incruntat,iar Nick devenea din ce in ce mai incordat,mai facu un pas iar pieptul lui s-a ciocnit cu al meu si m-a inpins in spate doar un pas.El zambea dar cand vazu ca nu prea i-a iesit planul se incrunta si veni spre mine cu inca un pas,dar eu sunt mai rapida decat eu.

-Nu asa de repede!iar el se izbi de palma mea care era intinsa in fata ca sa il opreasca,i-am apucat tricoul pe care il avea si l-am rasucit in sus.Am tras de el sperand sa se faca bucatele.Si chiar asa s-a intamplat.Toti erau cu ochii cat cartofii,daia mari...mai mari decat cepele...,in afara de Ashley si Lin care erau mai degraba ingrozite.Am vazut-o pe Ash aruncand barbia spre Nick in semn ca Lin sa il atace.Mi-am inclestat dintii si apoi nervii m-au cumprins cand Lin incepu sa alearga spre Nick.I-am dat un pumn varului lui si am plecat spre Nick cu viteza cea mai mare.M-am postat in fata lui in pozitie de atac,dar Lin nu ma vazu asa ca se izbise de mine in timpul sariturii ei puternice de al ataca pe Nick.Eu nu prea ma pricepea cu echilibrul,iar ea pentru ca era tot un spirit avea ceva putere,asa ca am ajuns in bratele lui Nick iar el se dadu in spate dupa care cazu jos,cu tot cu mine in brate.

-Ashley!Ce dracu crezi ca faci?am inceput sa urlu la ea.Ash statea cu ochii cascati ,de asemenea si Lin care se izbise de un copac dar nu pati nimic.

-Stie multe!Defapt stie tot!Nimeni nu are voie sa stie...trebuie distrus cu orice pret!

Eu nu mi-am dat seama ca el era ranit pana cand nu am simtit miros de sange.Ma miram ca inca nu lesinam...uram mirosul de sange,acum nu ma mai deranjeaza cu nimic.Ciudat!M-am ridicat de pe Nick si cautand ghiozdanul,se pare ca il pierdusem in timp ce ma izbisem de Lin,pentru a-i bandaja piciorul.Lin marai,ceea ce ma facu sa marai si eu la ea.Ma simteam asa...rebela.Niciodata nu am fost asa ...eram atat de schimbata.

-Nu Lin!Daca vrei sa il omori va trebui sa treci de mine mai intai...

Un comentariu:

Anonim spunea...

abia astept sa scrii continuarea.....sunt sigura ca v-a fi sooper !!!!