Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

marți, 20 octombrie 2009

O lume noua cap.4


O lume noua


Capitolul 4:Catelusul


-Abby,te rog opreste-o ma dor urechile la cat latra!!Ce a patit?


-Nu are nimic.am incercat sa o calmez.Gata Ashley!am urlat eu la ea,dupa care dadu din cap


Deci sa recapitulam,eu inteleg ce vorbesc animalele?Sunt o ciudata!!Ce se intampla cu mine?


Din bucatarie se auzi un zgomot.Din instinct m-am intors si mi-am miscat cu greu picioarele spre camera alaturata.Cand am intrat in bucatarie m-am ciocnit cu matusa Rafila iar aceasta incepu sa tipe odata cu mine.


-Matusa Rafila!Am inceput sa exclam eu ca sa o anunt pe Andree ca aceasta era acasa.Unde ai fost,te-am strigat de 4 ori si nu ai raspuns?


-Am fost afara in curtea din spate.Buna Andreea!tusa se apleca peste umarul meu si ii facu cu mana


-Buna ziua doamna Rafila!Cum a fost ziua de azi?


-Plictisitoare!Dar la voi?


-Super!am exclamat eu si Andreea.Matusa Rafila, Andreea vrea un pui de catel...


-O!!Am doi catei,baietei!vrei unul?


-Da!!exclama Andreea bucuroasa.O sa-l cheme Josh.


-Frumos nume!Pai distractie placuta si sa ai mare grija de el.


-Asa o sa fac!Multumesc mult.si alerga spre Rafila sa o sarute pe obraz,si bineinteles ca si ei ii lasase luciu de buze pe obraz si a facut exact cum am facut si eu si s-a asters cu dosul palmei.Am ras toate trei impreuna.Cand Andreea a plecat impreuna cu Josh m-am dus in camera si mi-am facut bagajul.Cineva batu de 3 ori in usa.


-Abby,sunt eu,Rafila!


-Intra!am spus eu in timp ce imi despachetam hainele cumparate.


-Ce faci?Pleci deja?Parca spunea-i ca stai mai mult...


-Au intervenit niste complicatii...stiu..si mie imi pare foarte rau.promit ca o sa vin si o sa stau mai mult.am pupato pe frunte ca sa o linistesc.


-Bine,o sa te astept sa revi!si ea ma saruta pe crestetul capului


-Cand pleci?


-Maine dimineata la 10 ...


-Si cu scoala?


-O sa fiu bine,doamna Cip imi motiveaza absentele deci am scapat basma curata,i-am aratat cel mai frumos zambet pe care il aveam iar ea parea foarte incantata.


-Bine!Deci ce ai cumpaarat?si aruncase o privire spre teancul cu haine abia cumparate


-Pai bluze,o fusta,o pereche de blugi si...ti-am luat si tie ceva,si am inceput sa rascolesc toate hainele sa dau peste cadoul cumparat pentru ea.Aveam impresia ca eu cautam acul din carul cu fan dar pana laurma l-am gasit.


-Poftim!si ii intisesem cutiuta frumos impachetata.L-am vazut in vitrina si mi-a adus aminte de tine...


-Este foarte frumos Abby...nu trebuia,si ma saruta pe obraz.


-Vrei sa te ajut sa il pui?


-Mersi!Este superb.se uita la pandativul format dintr-o piatra stralucitoare si fina care era legata de un lantisor micut si la fel de fin


M-am ridicat de pe pat si m-am apropriat de ea.I-am asezat usor cu delicatete lanticul dupa gat si l-a lasat sa atarne de el.Ii venea perfect.Ea isi ridica privirea si sari in bratele mele.


-Este superb!Abia astept sa te reintorci.


-Si eu.



Niciun comentariu: