Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

duminică, 4 octombrie 2009






Complicatii




Capitolul 4:Prieteni







A 2-a zi la scoala Alice mi-a facut cunostinta cu Bella iar aceasta se facuse in obraji de un roz trandafiriu,dar dupa aceea i-am simtit si mai mult mirosul ei dulce si m-am incordat si am ramas stana-de-piatra speriat sa nu o ranesc dar ea se aproprie mai mult de mine pana cand…




M-am ridicat in picioare si am zbughito spre usa de la toaleta baietilor




-Imi pare rau,dar trebuie sa ma retrag!am spus eu in timp ce mergeam tinandu-mi respiratia




Bella se uita la mine curioasa.Eu am incercat sa vad ce era in capul ei dar nu se auzea absolut nimic.




-Calmeaza-te Bella,nu este suparat pe tine doar…a avut o urgent,relaxeaza-te!




Ea se relaxa si dupa aceea am auzit ceva…ceva nou in capul meu…era vocea ei care medita…Relaxeaza-te,relaxeaza-te! Isi tot repeta in minte.dupa ce am asteptat sa mai spuna ceva…tot nimic.Am stat in baie pana s-au dus toti la clase.Acum aveam biologie cu Bella si apoi sport cu Alice.Trebuia sa vorbesc cu ea urgent…si nu pot sa o scot de la …trigonomie.




Am lipsit de la biologie…asa ca m-am dus la sport si m-am echipat inaintea celorlalti baieti.Alice intra in sala de sport abia cand am iesit din vestiare.




-Alice!am vorbit in soapta pentru ca eram sigur ca ma va auzi.Se aproprie de mine si parea foarte relaxata.




-Nu este suparata Edward!imi spuse vocea ei aproape cantand.




-Ok!Merci!apoi m-am aplecat sa o ciufulesc




-Hey!!urla ea apoi sari la mine sa ma ciufuleasca,dar eu m-am ferit.




-Nu-i correct!urla ea si apoi se bosumfla.




-Bine!am ridicat din umeri apoi m-am indreptat spre banca.Ea incepu sa cante in gand ceva in spaniola,m-am incruntat.M-am oprit un moment sa ma uit la ea,dar era prea tarziu.Era cu mana infipta in parul meu ciufulindu-l si tragandu-l din radacini




-WoW!!Trisezi!!am spus eu incercand in acelasi timp sa ma indepartez de ea




-Tu ai inceput trisorule!vorbea acuzator si cu un zambet diabolic pe fata.




-Bine,atunci tot eu o sa termin!am apucat-o de mana si am incercat sa o dau de pamant.A functionat si mi-a dat drumul.Inainte sa o dau de pamant am rasucit-o in sus in asa fel incat sa nu se prabuseasca.Ea parea putin uimita dar suparata ca a pierdut




-Uff!!ea se bonsuflase,iar eu am inceput sa rad de ea.Se indrepta spre vestiarele fetelor.




-Vezi tu mai tarziu acasa!vorbi ea acuzatoare si inca suparata ca pierduse.Mi-am inabusit un ras si m-am intors spre banca pentru jucatori de rezerva.




Trebuie sa ma imprietenesc cu el apoi voi folosi planul B.Gandurile Jessicai mi-a atras atentia si m-am incruntat.Uita-te la ea!arata ca o baba in anii 40’.Mi-am facut ochii mari sa vad despre cine vorbea.Si se pare ca ii atrage atentia lui Edward...ar trebui sa imi schimb planul..hmm...mai intai ma imprietenesc cu ea si apoi ma folosesc de ea sa ajung la Romeo al meu.Mi-am oprit mintea ca sa nu o mai aud.In momentul acela Bella intra in sala si se uita spre banci,iar dupa ce imi intalni privirea se facu rosie ca trandafirul.Grabi pasul uitande-se la cosul de baschet fara sa-si dea seama ca in fata ei erau mingi.S-a impiedicat de o minge si cazu pe burta.




Doamne!!Mai este si impiedicata!!Ce fraiera!gandurile Jessicai ma facu sa marai iar apoi m-am dus sa-mi ajut printesa.




-Esti bine?am intrebat eu gand eram langa ea




Oooo!!Doamne e chiar langa mine...trebuie sa fac ceva!!!REPEDE!!




-Da-mi voie sa te ajut!se oferi Jessica




-Nu mersi!Ma descurc singur.Se uita urat apoi se intoarse cu spatele la mine




Am ridicat-o de pe jos si am puso pe banca.Avea piciorul luxat.




-Ai piciorul luxat.i-am soptit.Trebuie sa te duc la cabinet.




-Nu din nou!si se incrunta




-De cate ori ai mai cazut?am intrebat eu curios




-De 3 ori in 2 saptamani la acelasi picior.mi-a raspuns ea ca si cum nu ar fi o noutate.


.........

-Buna ziua Doamna Asistenta!




-B-b-b-buna E-edward!se balbai ea din cauza ca eram eu cel mai frumos de pe planeta.Aproape mi-am dat ochii peste cap si imi venea sa-i rapsund:Stiu,este din cauza ca sunt un vapir,care bea sange!M-am ingrozit asa ca am revenit la subiectul anterior.




-Bella si-a luxat piciorul.am informato.




Opa!se pricepe la medicina!dragutz...




Imi veni sa rad...




-Poti sa o pui pe Bella pe pat te rog?




Inainte sa o pun pe pat mi-am dat seama cat de aproape eram de ea.Veninul din gat incepu sa ma arda,dar nu asa de rau ca la pranz.




-Desigur!




Doama asistenta a examinat piciorul Bellei dupa care s-a intors la birou si incepu sa scrie ceva.Ma uitam la Bella iar ea se uita la mine.Doamna asistenta isi drese glasul inainte sa vorbeasca.




-Mda...deci cum ai spus si tu are piciorul luxat si il va tzine in ghips o saptamana.Bella nu vei avea voie sa iesi din casa 1 saptamana




Bella se uita lung la asistenta apoi la piciorul ei luxat




-Doamna asistenta credeti ca ati putea sa o invoiti pe Bella de azi intr-o saptama?am intrebat eu .Si pentru mine,daca se poate,pentru azi?




-Nicio problema.apoi zambi la Bella.




Am luat-o in brate si am dus-o pana la Volvo-ul meu.Se uita la mine cu ochii intrebatori




-Te superi daca te duc eu?Nu cred ca poti sa conduci cu piciorul acela.




-Nu,nu ma supar.Si cred ca ai dreptate,nu pot sa conduc cu piciorul rupt.se intrista.O sa fiu singura toata sapt...off!




-Ba nu!Alice va veni cu siguranta sa iti aduca temele si o sa mai vorbiti...




-Bine ca nu o sa pot merge....altfel cred ca mai bine as muri...




-De ce spui asta?am intrebat speriat




-Pai daca am piciorul rupt nu o sa pot merge la cumparaturi.Am inceput sa rad,iar ea cobori privirea in jos.In masina am stat tacuti amandoi.Nu am mai suportat asa ca am inceput sa o intreb diferite lucruri




-Deci...unde stai?




-Urmatoarea strada la dreapta si ultima casa de pe aleea de pe stanga.




-Ok!...am stat 1 minut...Deci...care este culoarea ta preferata?




-Pai....aaa....albastru si rosu...a ta?




-Albastru si alb.




Cand am ajuns la ea acasa am ajutat-o sa se dea jos din masina si am condus-o pana in sufragerie.Inca parea ingrozita.




-O haide doar nu poate fi chiar asa de rau..nu?am intrebat eu fiind sigur ca ea stie la ce ma referam.




-Nu ai idee despre ce vorbesti...o sa vorbim numai despre moda,cumse imbraca fiecare elev....a oftat si apoi a deschis televizorul,mi-am facut curaj sa o intreb dupa vreo 2 minute




-Te superi daca vin si eu cu Alice sa te vizitez?




-Nu,sigur ca nu!ea parea mai linistita si foarte fericita.m-am bucurat si eu odata cu ea




-Eu trebuie sa plec...i-am spus eu trist




-Aaa...ok..pa Edward!am tresarit la auzul numelui meu,deoarece avea o voce asa de fina.




-Pa Bella!am spus eu inca suparat




Cand am ajuns acasa nu realizasem ca Alice sosise.




-Cum se simte?intreba ea suparata




-Bine,deocamdata...as vrea sa te intreb ceva....




-Da poti veni!




-Cum faci asta?




-Ce sa fac?




-Sti tu...cum de sti totul?




-Pai nu ti-a spus Carlise de puterea mea?




-Nu!m-am uitat urat la Carlise care citea o carte




-Pai eu pot vedea viitorul...dar nu complet..




-Hmm..interesant.Ma duc la mine in camera.




Nu puteam sa ma gandesc la nimic in afara de Bella...nu mai rezistam sa stau departe de ea asa ca am plecat mai devreme decat trebuia...

2 comentarii:

Dance Blog spunea...

Sorry pentru greseli:D:D:D:D

AnutsSsa spunea...

waw ce dragutz:))
mijtooo raw fanfiktu taw:X