Salut!Bine ati venit pe blogul meu:)sper sa va placa sa cititi pentru ca voi pune aproape numei fanficuri:)daca nu va suparati puteti lasa si un comentariu.Daca doriti sa ma contactati da-ti add id-ului meu: mikyutza_love16@yahoo.com pupici:D

marți, 6 octombrie 2009









O lume noua




Capitolul 3:Noutati ciudate




-Unde sunt bateriile?ca sa stiu sa te opresc o data,ma cam doare capul.




-Nu am baterii,doar sunt un spirit!




Am cascat ochii mari si am intrebat-o clar si raspicat




-S.P.I.R.I.T.?am inghitit sec. Ash zambi dupa care vorbi iar…:




-Tu de ce crezi ca esti asa schimbata?




Am stat putin pe ganduri,prin minte imi treceau tot felul de intrebari care erau fara raspuns.De ce ma schimbasem asa de repede?Ce s-a intamplat pe hol?De ce am plecat de acasa?De ce vorbesc cu un animal?De ce am mintit-o pe mama?Rafila ma trezi din ganduri.




-Abby!!Andreea a venit!!




-Ok,cobor acum!urlu din toti plamanii mei.imi iau geanta si ma reped la usa.Ai sa-mi dai niste raspunsuri ,o atentionez de Ashley




-Nu cumva ai uitat ceva?ma intreaba Ashley.




-O da!Mersi,si ma aplec dupa telefonul mobil.Pa!!




-Hey!!treci inapoi...si eu am nevoie de haine...daca nu as avea blana as zice ca filmez intr-un film....




-Offf,bine...




-Uite tine asta si baga-ma in ea.




Ashley imi dadu o geanta de sub bat,era roz si se potrivea cu addidasi mei si camasa.




-Ok!Deci sa ai grija ce spui.Am atentionat-o eu pe vorbareata mea catea.




-Stai linistita...aa...si explicatiile mai incolo bine?am dat din cap in semn de aprobare.




Trrrrrr!!!!Trrr!!!!!Trrrr!!!Offf unde o fi telefonul ala idiot!!!!




-In buzunarul mic din spatele gentii.imi soptii Ashley.Am facut ochii mari la ea si i-am trimis un mesaj „Ai grija...te poate auzi...Taci!” Facu un semn cu labutza ca si cum isi lipea gura...mi-a scapat un ranjet.Era Beatrice,nu cred ca este nimic interesant asa ca i-am inchis.




-Deci unde mergem?am intrebat eu spargand linistea care ma inebunea.




-Mergem in noul mall!imi raspunse ea cu un zambet pe buze.Deci...ce te-a facut sa te intorci inapoi?




-Pay ...m-am cam plictisit de magazinele de pe acolo....




-Wow!!dar totusi de ce trebuia sa te vopsesti si sa-ti pui lentile?ai spart vreo banca?Ai furat din magazine?Daca da spune-mi...pentru ca nu vreau sa fiu complicele tau...si daca este nevoie te dau jos chiar acum din masina...si incepu sa rada.Nu m-am putut stapani asa ca am ras si eu cu ea.




-Am simtit nevoia de o noua schimbare,atat!si am zambit prietenos spre ea.




-Sa sti ca nu iti sta rau deloc...iti sta foarte bine!




-Mesi!Ma asteptam sa spui asta.




-Imi place geanta ta roz...am vazut in noul mall modelul asta,este foarte fain.




Pana sa-i multumesc Ashley iesi din geanta exact cand ochii Andreei studia cusaturile.Isi facu ochii mari si se uita la mine.




-Cine este dragutzul asta?




-Este o dragutza si o cheama Ashle,matusa mea mi-a facut-o cadou.




-Este o frumoasa!si am putut realiza pe in ochii ei se citea dragostea fata de animale asa ca i-am facut un serviciu si am intrebat-o:




-Nu vrei si tu unul?Matusa mea mai are 2 catei,dar din pacate sunt baietii?




-Da??chiar vreau!!mersi mult Abby!!Sa sti ca mi-a fost dor de tine.




Se intinse peste geanta,cu grija sa nu o loveasca pe Ash,si ma saruta pe obraz lasandu-si luciul de buze pe el.M-am strambat si m-am sters cu dosul palmei.Ea incepu sa rada si sari cu gura pe mine:




-Deci ce mai este nou?o cunosteam destul de mult sa stiu la ce se referea




-Nu nimic,mai bine spus nimeni nou.si m-am intristat,chiar nu mai stiam pe nimeni dragutz,de treaba,nou...




-Am ajuns!Ma anunta ea.m-am uitat in sus...era o cladire mai mare decat un supermarket,am ramas cu gura cascata dar Andreea mi-o inchis




-Haide,o sa ne distram!!si incepu sa topaie spre intrarea Mallului.




Telefonul incepu iar sa sune era mama de data acesta asa ca eram pregatita sa ii inchid dar Ashley maraia din geanta mea care era pente umarul meu drept.”Raspunde!”i se citea in ochi ce vroia asa ca am raspuns.




-Alo,da mama!




-Alo,Abby!Ce faci?Unde esti?Cand vi?Se citea ingrijorarea in vocea ei




-Sunt bine mama,sunt cu Andreea la cumparaturi,nu stiu cand o sa vin...s-a intamplat ceva?




-Pai te cam cauta niste fete...vocea i se opri brusc,ceea ce ma baga la banuieli




-Cine?am intrebat eu curioasa




-Nu le cunosc doar ca....




-Ca ce?....mama??




-Nu stiu,seamana foarte mult intre ele...m-am gandit la gemenele Woods dar nu aveau cum sa fie ele pentru ca mama a spus ca sunt mai multe...Ashley ma dezmeticii printr-un marait...




-Hey Abby hai nu intri??Andreea statea la intrarea mallului facandu-mi cu mana.




-Vin in 5 minute!am incercat eu sa o linistesc.Ce s-a intamplat Ashley?o intreb eu in soapta...




-Acele fete care seamana intre ele...sunt ca tine....am ramas inlemnita,cum adica ca mine?




-O sa afli imediat,tu trebuie sa o linistesti pe mama ta,spune-i ca le cunosti,si iti explic eu mai tarziu ce este cu ele.am dat din cap in semn de aprobare si m-am intors la convorbirea dintre mine si mama.




-Aaa ele...le cunosc,am incercat eu sa o linistesc si shinuindu-ma sa joc cat mai bine teatru




-Aaa..vor sa stie cand vi...




-Spune-le sa revina peste 3 zile cel mult...




-Bine!Trebuie sa inchid,se pare ca tatal tau iar vrea de mancare...offf,pa pa draga,te pupacesc




-Pa mama,si eu!am inchis telefonul si m-am uitat incruntata la Ashley...Nu-mi place sa o mint pe mama...in niciun caz in felul asta!




-Stai linistita in curand o sa afli povestea si o sa te linistesti...




Povestea? Ce poveste?Hmmm..am impresia ca va fi ceva mare si intersant...




-Hey Abby vi odata?




-Acum!!si am inceput sa alerg spre ea incercand sa uit tot ce s-a intamplat pana acum




-Ce ti-a luat atat?Si mai spuneai ca nu nu s-a intamplat nimic nou...




-O hai Andreea ce crezi ca as avea eu un iubit fara sa sti tu?ea dadu din umeri relaxata dupa care ma apuca de mana si tragandu-ma spre primul magazinul din primul culoar care ne-a iesit in cale. Dupa ore intregi pierdute in mall am decis ca ar fi cel mai bine sa ma duc acasa si sa-mi fac bagajul pentru ca aveam ceva important sa descopar.Ce aveam de descoperit?Pe mine!Asta aveam acum eu sa aflu...ce sunt eu,cine sunt eu,ce voi fi eu...




-Hey imi place mult bluza aia verde pe care ti-ai cumparat-o...pacat ca nu mai avea masura aia...altfel imi luam si eu la fel....




-Mda,azi ai cam avut ghinion.




-Sa sti,pentru ca nu am mai gasit jeansii aia pe care mi i-am pus in gand acum 2 zile sa ii cumpar.Ofta,apoi si eu ama oftat inca cu gadurile la ale mele.Hey ce faci azi?




-Trebuie sa-mi fac bagajele...Maine plec acasa la mine,am oftat dupa care m-am uitat la cumparaturile luate de mine




-Deja?Credeam ca poate stai si tu mai mult de data asta...se bonsufla dupa care incepu sa o ciufuleasca pe Ashley.




-Vi sa iei azi un pui de catelus?




-Nu stiu ce sa zic,ar trebui sa vorbesti mai intai cu matusa ta,poate ar vrea sa-i pastreze...




-Stai linistita tocmai azi dimineata se vaita ca nu vrea nimeni sa-i ia...daca vrei un pui hai vin-o la mine si iti dau.i-am facut cu ochiul apoi m-am uitat la Ashley ,statea comod in geanta mea dormind.




-Super,abia astept,o sa-l cheme Josh si o sa-i fac propriul lui loc si o sa-i fac multe poze si o sa le pun pe calculator,o sa-l scot la plimbare,o sa am numai eu grija de el,si numai eu vreau sa il plimb si...




-Si...cred ca o sa fie cel ami fericit catelus de pe planeta.i-am taiat-o eu imediat




-Mersi!ranji si se uita iar la Ashley si incepu sa o mangaie usor incercand sa nu o trezeasca




In masina am fost foarte tacute,dar totusi in masina era o atmosfera de tristete amestecata cu agitatie.Cand am ajuns acasa la Rafila mi-am pus cumparaturile langa usa de la intrare si am inceput sa o strig,dar ea nu raspundea.Ashley se trezise brusc iar eu am intrat in panica si m-am incruntat la ea.Am inceput sa strig din nou dar nimic.M-am panicat si mai mult.




-Rafila esti acasa?Sunt cu Andreea,tocmai am venit de la cumparaturi




-Stai acolo unde esti....avem pe cineva aici care nu stie de voi!Sa nu iesiti afara de acolo!urka Ashley tare incat ma dureau urechile.M-am ingrozit deoarece Andreea avea ochii mari si ingrijorati si m-am uitat la Ash trimitandu-i un mesaj „Taci!Te aude!” dar ea continua sa vorbeasca:




-Stai linistita nu intelege nimic!am cascat ochii.




-Abby,te rog opreste-o ma dor urechile la cat latra!!Ce a patit?




-Nu are nimic.am incercat sa o calmez.Gata Ashley!am urlat eu la ea,dupa care dadu din cap




Deci sa recapitulam,eu inteleg ce vorbesc animalele?Sunt o ciudata!!Ce s eintampla cu mine?

Niciun comentariu: